Egy lizamiza blogja

... és álmodni könnyű, egészen addig, amíg nem kell tennünk érte semmit.

Juj, nagyon rég nem voltam

2010.12.17. 20:08 - lizamiza

Nagyon régen nem írtam, az az igazság, hogy nem nagyon volt mit. Vagyis, akadt éppen, de soha nem éreztem hatalmas késztetést, hogy most nekem blogolnom kell. Most egészen meg vagyok, bár régi társaságom (Dávid, Gyuszi, Dani) elkezdtem baszakodni, de ez eltörpülő rossz a sok jó mellett amit Tomitól kapok. :) Lassan két hónapja vagyok Vele, de annyi mindent kaptam Tőle, amit mástól talán egy év alatt sem... :)

Ó, és a világ harmadik csodája bekövetkezett: van körmöm. Inkább körömféleségem. Most lakkoztam ki, de már kezd emberi alakot ölteni a kézfejem. Van amelyiket lerágtam és rövidebb, van amelyik még nem nőtte le teljesen a pusztításaim. Meg most próbáltam levágni őket, és mivel nem vagyok még benne valami gyakorlott, naná, hogy nem lettem ugyanolyan hosszúak, de nem akartam már piszkálni, mert hát ugye tudni illik, hogy én minél tovább erőlködöm, annál rosszabb lesz (szemöldököm is így basztam el annó...)

Na mindegy is, nem húzom tovább az idegeket, más mondanivalóm így hirtelen nem akad, ha meg igen, akkor ha nem jut eszembe úgysem olyan fontos. :)

Napi kutya: Új ideiglenes, Szofia (én adtam neki nevet *büszkefej*). Kölyök, bepisil, neveletlen, rág, harap, karmol, rombol... Nagyon sok türelem kell hozzá, bár mostmár egy kis tiszteletfélét kezd mutatni felém, az a kérdés, hogy anyunak lesz-e elég türelme (meg kedve pisit takarítani). 23-án megyünk el, nem biztos, hogy utánna már visszajön, pedig imádnivaló (fentebb kép róla).

Napi könyv: Veronika meg akar halni-t kivégeztem (már jó rég), 11 perc még nincs meg, ma írtam Bálintnak, hogy hozza hétfőre. Viszont kicsi szerelmem gondoskodott róla, hogy ne maradjak olvasnivaló nélkül: Vavyen Fable: Mennyből a csontvázát hozta el nekem. :)

Napi lustaság: Ki kéne már cserélnem a fejlécet, de semmi kedvem nincs, szóval marad ez egy darabig. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://lizamiza.blog.hu/api/trackback/id/tr322522684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása