Egy lizamiza blogja

... és álmodni könnyű, egészen addig, amíg nem kell tennünk érte semmit.

12:28

2010.12.27. 12:43 - lizamiza

Nem sokáig bírom már itt, haza akarok menni. Legkésőbb 30-án megyünk, de lehet, hogy már 29-én, ami már csak holnap után. Nem biztos, hogy menni fog (12:29), bár eddig egész hamar eltelt az idő. De hát, minél többett vár az ember, annál kevesebb kedve van elfoglalni (12:30) magát, és a végén már percenként nézi az időt, persze annál roszabb lesz, mert ha nézi ember, lasabban telik.

Alig várom már, hogy haza érhessek, rágyújthassak (12:31), megihassak egy mézes kapucsínót Sf-ben, megölelhessem, megcsókolhassam Tomit. Hogy végre élhessem tovább azt az életet, ami nekem még kurvára nem felel meg, de ebben az életben (12:32) egész gyorsan telik az idő.

Unom már, hogy 15 éve másból sem áll az életem mint várni, várni és várni. Legyek már önálló, csinálhassam már azt amit én akarok, akkor talán tudok majd a jelennek élni. (12:33)

12:34

12:35

A bejegyzés trackback címe:

https://lizamiza.blog.hu/api/trackback/id/tr422541701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pingipong 2011.03.01. 22:30:02

lizamiza 2011.02.27. 13:27:33
@F.Lackó: A második képen az van, hogy "You have so much to live for! Think of the children!"
d3uwin5q170wpc.cloudfront.net/photo/83213_700b.jpg
Anélkül az egy mondat nélkül nincs is értelme a poénnak. (félre értés ne essék, én nem akartam senkit lefikázni, de ennek így tényleg nincs értelme, tehát nem is vicces).

a poén az hogy annak örül hogy nincs gyereke az az oka. ez a boldogság:D vagy hogy még csinálhat. de nem érte miért kellet leszólni. a lényeg hogy te angolod xD
süti beállítások módosítása