Egy lizamiza blogja

... és álmodni könnyű, egészen addig, amíg nem kell tennünk érte semmit.

Just a little happy

2010.11.10. 16:20 - lizamiza

Megint rég nem írtam, csak mire gépközelébe jutnék, hulla vagyok. Semmi különös nincs, totál happiness. :) Tomival szombaton leszünk három hetesek. ^^ A félelmem valamelyest elmúlt, de tudom, hogy ott lappang legbelül. Mostanában még a magammal való kapcsolat is egész kiegyensúlyozott (csodálkozom is, mivel ilyen nem gyakran fordul elő). Visszavettem a mindenkinek-megfelelni érzésből, élem az életem, nem stresszelek mindenen, nem akarok tőkéletes lenni, csak úgy vagyok (ehhez persze hozzájárul az is, hogy a kedves barátom segít elfogadni magam azzal, hogy szeret).

Napi kutya: Rockyról semmi új hír nincsen, Diósdon van továbbra is. Remélem hamar rendbejön, és erősen gondolkodok rajta, hogy beleadok a műtétbe.

Napi könyv: Még mindig a Fekete Ház, de már megbolondulok olyan izgalmas, tűkön ülök hogy a végére érjek (csak alig van időm olvasni, ha meg van, akkor lelkierőm nincs).

A bejegyzés trackback címe:

https://lizamiza.blog.hu/api/trackback/id/tr332438778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása